Tips & Panduan Bina Badan - 5 Langkah Membina Otot

Oleh Azizan Abdullah, ahli bina badan

Jelas sekali, badan yang berotot mampu meningkatkan keyakinan diri apabila berhadapan dengan khalayak ramai terutama apabila berhadapan dengan gadis impian anda. Namun usaha anda masih tidak membuahkan hasil. Pelbagai produk menaikkan berat badan sudah diambil, tapi tiada hasil memberangsangkan. Bahkan jika anda mempunyai impian bergelar model dengan rupa paras anda yang kacak, tetapi badan anda yang kurus kering atau gemuk membantutkan impian anda.

Untuk pengetahuan anda, kebanyakan usaha mereka untuk menaikkan berat badan, menguruskan badan dan mendapatkan badan berotot bukanlah salah tetapi tidak mengikut aturan yang betul dan masih tidak mencukupi. Setelah beberapa bulan, akhirnya anda berputus asa.

Saya pasti, anda tentu ingin kelihatan‘macho’ dengan badan berotot yang lebih tegap dan sasa. Secara automatik anda akan berasa lebih berani, hebat dan berkeyakinan. Tidakkah anda mahu melakukan APA SAHAJA untuk merealisasikan impian anda?
Jawapan anda, semestinya YA!

Oleh kerana mahu mendapatkan hasil yang TERBAIK, anda akan mencari pelbagai maklumat, membeli pelbagai produk untuk menaikkan berat badan. Manakala bagi yang obesiti pula, mencuba pelbagai produk untuk menguruskan badan malah cuba berdiet dan pelbagai usaha lagi.

Namun, tidak semua sumber panduan bina badan boleh diperoleh secara percuma. Dan yang lebih penting, anda tidak akan menemui semua maklumat daripada SATU sumber sahaja. Anda perlukan BANYAK sumber. Jadi kesimpulannya..Anda tak perlu susah-susah lagi, kerana sekarang semuanya sudah ada dalam 1 BUKU!”

Memperkenalkan, e-book Tips & Panduan Bina Badan yang PERTAMA seumpamanya di Malaysia berbahasa Melayu dan WAJIB dimiliki oleh semua lelaki!

BINA BADAN BEROTOT MULAI HARI INI !
“Buku yang hebat dan mudah digunakan! DIJAMIN dapat membantu anda untuk mencapai IMPIAN anda untuk mendapatkan badan berotot.”
Untuk mendapatkan ebook ini, sila layari ===> www.jombinabadan.com

Percayalah, saya benar-benar memahami apa yang anda sedang lalui kerana saya pernah melaluinya. Saya tidak mahu anda berasa rendah diri dengan badan yang terlalu kurus atau obesiti. Oleh sebab itu, saya menulis ebook ini bagi berkongsi pengalaman saya. Ia mengandungi bukan setakat panduan bina badan yang mudah diikuti, malah tips-tips bina badan yang hebat yang saya peroleh dari mereka-mereka yang telah berjaya. Saya yakin ia dapat membantu anda!

APA ISI KANDUNGAN EBOOK INI?
Buku ini mengandungi 5 langkah-langkah bina badan yang perlu anda ikuti untuk mendapatkan badan berotot. Bermula dengan meningkatkan kadar metabolisma badan anda, latihan-latihan lengkap yang perlu dilakukan, tips-tips bina badan hebat, apa yang perlu anda ambil untuk diet, ketahui bagaimana otot boleh membesar, dan apa yang diperlukan untuk ia membesar. Lengkap!

Setelah membaca buku ini, saya yakin anda sudah tahu apa yang perlu dilakukan dan mula memasang angan-angan memiliki badan berotot. Tiada lagi rasa ragu-ragu dan tertanya-tanya “macam mana?”…atau “kenape..?”….”nak tanya sape?”….”boleh ke aku buat?”…

Dengan bantuan ebook ini, tiada lagi persoalan yang bermain difikiran malah saya sedia membantu anda menjawab semua persoalan yang timbul selepas anda mendapatkan buku ini. Sebarang cara untuk menghubungi saya dengan mudah akan anda ketahui setelah ebook ini menjadi milik anda. Membuatkan anda tersenyum senang. Sila layari ===>

BOLEH KE BERJAYA DENGAN HANYA MEMBACA BUKU INI?
Mungkin anda ragu-ragu, tetapi saya telah berjaya melakukannya tanpa sebarang buku panduan bina badan dan personal trainer. Semua kajian bina badan dilakukan sendiri berdasarkan maklumat di internet, mengambil supplement bina badan tanpa panduan dan merasai sendiri kesannya. Semuanya trial and error.

Kemudian saya mula bertanya dengan senior-senior di gym mengenai tips-tips bina badan yang berkesan. Ada yang sudi berkongsi dan ada yang tidak. Namun anda tidak perlu bersusah payah kerana semuanya telah saya rangkumkan dalam buku ini.

Apakah yang akan anda perolehi LAGI daripada e-book ini?
Anda akan didedahkan dengan infomasi berikut;
- Ketahui 21 kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh newbie dalam bidang bina badan.
- 5 langkah hebat tapi ringkas untuk mendapatkan badan yang cantik dan berotot.
- 13 tips untuk menjimatkan masa di gymnasium.
- Panduan untuk membina gymnasium sendiri di rumah.

Ada banyak lagi bonus menarik untuk anda….
- Panduan diet yang sesuai untuk mereka yang berminat untuk membina badan.
- 3 strategi utama untuk memaksimumkan pembesaran otot.
- Ketahui makanan tambahan yang perlu bagi membina otot badan.
- 4 Tips menjimatkan duit anda dalam mencapai impian anda ini.
- Beberapa langkah yang perlu dilakukan untuk mengurangkan risiko kecederaan atau kemalangan semasa latihan bina badan.
- 3 Langkah keselamatan yang perlu anda ikuti agar sesi latihan bina badan anda selamat.

dan ada banyak lagi...isi kandungan tips bina badan yang tidak akan anda temui dalam buku-buku lain.

Dapatkan panduan bina badan ini dengan segera di lamanweb ===> www.jombinabadan.com

Sepintas lalu mengenai penulis e-book '5 Langkah Mendapatkan Badan Berotot'
Azizan bin Abdullah dilahirkan di Pasir Mas, Kelantan. Mendapat pendidikan awal di tempat kelahirannya dan mula meminati bidang bina badan sejak sekian lama namun mula mencari informasi bina badan sejak setahun yang lalu dan memulakan latihan bina badan di gym sejak beberapa bulan yang lalu.
Mula mencapai perubahan hanya dalam masa sebulan dan hasil yang baik setelah 7 bulan kemudiannya. Sehingga kini masih giat menjalani latihan bina badan untuk mendapatkan hasil terbaik. Kini beliau aktif dalam Kelab Bina Badan Gymnasium Rakyat PERKASA di bawah Gymnasium Rakyat Kuala Terengganu. Hasil dari minat ini maka terciptalah Ebook 5 Langkah Mendapatkan Badan Berotot ini.

Hafizah binti Omar, lulusan Ijazah Sarjana Muda Sains Biologi Industri daripada UTM Skudai, isteri kepada Azizan. Turut menyokong minat suami sehingga terciptanya Ebook ini dan turut membantu dalam penulisan Ebook 5 Langkah Mendapatkan Badan Berotot.

DAPATKAN SEGERA EBOOK INI DI LAMANWEB www.jombinabadan.com